Sperăm ca toate produsele comandate de pe website-ul www.artifact3d.ro să corespundă așteptărilor tale. Facem din descrierea cât mai în amănunt a fiecărui articol de pe site o prioritate, așa încât să ai cât mai multe detalii înainte de a te decide.
Dacă te hotărăști să returnezi un produs, mai jos poți citi intructiunile de returnare ale unui produs:
Solicitare retur
Ne poți notifica privind dorința ta de retur în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, indiferent de motivul deciziei tale. După expirarea celor 14 zile, returnarea produselor comandate nu mai este posibilă.
Notificarea constă în contactarea noastra telefonic sau prin email.
Starea produselor
Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite.
Cum trimit retur un produs?
Curier
Te rugăm să reambalezi cu grijă produsul/ produsele pe care dorești să le returnezi. Alege orice firmă de curierat și expediază returul ca și colet simplu, fără taxa transportului, ramburs sau schimb, în acest caz costul transportului va fi suportat de tine.
Te rugăm să te asiguri că incluzi în colet formularul de retur completat. Coletele care nu conțin formularul de retur completat nu vor putea fi procesate, iar returnarea banilor nu va fi posibilă. De asemenea, dacă ai optat pentru plata cash a comenzii, completează în formularul de retur contul tău IBAN.
Termenii legali in baza carora ARjewels (www.artifact3d.ro) isi stabileste politica de retur sunt urmatorii:
– Art. 2 din OG 130 / 2000 referitor la dreptul cumparatorului de a denunta unilateral un contract
– Art. 8 din OG 130 / 2000 referitor la obligatia vanzatorului de a achita contravaloarea produsului in termen de 30 de zile de la data primirii acestuia in depozit
– Art. 10 din OG 130 / 2000, republicata, referitor la produsele care NU se mai inscriu procesului de restituire
– UG34/2014, prin care termenul de returnare a produselor a crescut la un maximum de 14 zile calendaristice de la data achizitiei
Produse defecte
În cazul în care ai constatat un defect de fabricare la un produs comandat, te rugăm să ne scrii la adresa contact@artifact3d.ro în cel mult 30 zile calendaristice de la primirea comenzii și te vom consilia pas cu pas ce este de făcut.
Acolo unde este posibil și ești de acord, produsul defect va fi înlocuit sau reparat pe cheltuiala noastră. În cazul în care nu dorești acest lucru, îți vom returna suma plătită, inclusiv eventuale costuri de transport.
Articole defecte se referă strict la viciile de fabricare/defecte cauzate transportului și nu acoperă utilizarea neconformă. Te rugăm să citești înainte de utilizarea oricărui produs nou toate specificațiile și condițiile de garanție.
Produse exceptate de la retur
Nu pot fi returnate produse testate ori produse care au fost personalizate și create după specificațiile clientului. Produsele personalizate sunt fabricate odată cu plasarea unei comenzi. Astfel, nu se poate returna sau înlocui un produs decât în cazul în care acesta a ajuns rupt, deteriorat sau cu defecte vizibile și nu poate fi utilizat.
! Aspectul datorat tehnologiei cu care a fost realizat produsul, nu se consideră defect.
Restituirea sumei
După parcurgerea pașilor de mai sus, îți vom restitui suma achitată inițial în contul atașat cardului utilizat de tine la achiziționare, în termen de 5-10 zile lucrătoare, în funcție de banca emitentă a cardului. Nu pot fi efectuate restituiri în alte conturi bancare. De asemenea, dacă ai optat pentru plata cash a comenzii, completează în formularul de retur contul tău IBAN.
Costurile de expediere a mărfurilor returnate vor fi suportate de către client.
Suma de restituit este prețul bunurilor returnate. Taxa de transport nu este rambursabilă.